Případová studie

aupark logo red

OC Aupark Bratislava

O společnosti

OC Aupark Bratislava je jedno z nejvýznamnějších nákupních center na Slovensku. Bylo otevřeno 15. listopadu 2001.

63 800

m² plochy

600

m² zelené fasády

188

provozoven

Výzvy před spoluprací

Klient poptával úsporné řešení úklidu v nákupním centru, které zahrnovalo:

Úklid v prostorově náročných lokalitách garáží.
Zajištění čistoty prostor v nákupních částech Auparku.
Řešení mělo být snadno monitorovatelné.

Naše řešení

Nasazení tří autonomních úklidových robotů CenoBot

Výdrž CenoBota na jedno nabití je až 3 hodiny
Filtrační systém umožňuje opakované využití čisticího roztoku
Díky pokročilé navigaci CenoBoty samostatně cestují do vzdálených technických místností na výměnu vody bez nutnosti zásahu člověka
CenoBoty využívají cloudové technologie k ukládání a sdílení map mezi zařízeními, což jim umožňuje automaticky aktualizovat trasy v reálném čase a efektivně plánovat
Vzdálený monitoring přes mobilní aplikaci i webové rozhraní
Odpovídající bezpečnostní standardy EU týkající se sdílení dat

Konkrétní výsledky

Úspora financí a ochrana životního prostředí

Každý měsíc ušetříme 720 hodin lidské práce
Předpokládaná roční úspora je 60 000 eur (1,5 mil. CZK)
Nepřetržitá možnost 24/7 vzdáleného sledování
Snížení spotřeby vody a využívaných chemikálií
Nasazení CenoBotů představuje zásadní krok ke zvýšení efektivity a trvalé udržitelnosti provozu našeho centra. Dříve jsme úklid realizovali tradičními metodami, nyní jsme schopni optimalizovat naše úklidové procesy a snížit náklady, aniž by to ovlivnilo kvalitu našich služeb.
Veronika Košická
ředitelka obchodního centra Aupark

Chcete dosáhnout podobných výsledků?

Díky správné strategii se vaše budovy stanou flexibilním a dynamickým základem vašeho podnikání.

Nechte si zdarma vypracovat 
nezávaznou kalkulaci

Stačí vyplnit krátky kontaktní formulář a my se vám co nejdříve ozveme. Těšíme se na případnou spolupráci!